« Powrót do strony głównej

Cirque du Soleil ,który za parę dni pojawi się w Polsce to przykład idealny jak mozna stworzyć wolna przestrzeń rynkową i sprawić ,by konkurencja stała się nieistotna. Nowa przestrzeń rynkowa Cirque du Soleil jest klasycznym przykładem zbudowania i skutecznego przeprowadzenia strategii błękitnego oceanu czyli wolnej przestrzeni rynkowej.Dla odróżnienia czerwony ocean to branża dziś istniejąca. Guy Laliberte twórca grupy, osiągnął sukces,ponieważ zrozumiał,że aby wygrać przyszłość ,firmy muszą przestać konkurować ze sobą. Przedstawienia Cirque du Soleil obejrzało 100 milinów ludzi na świecie a przypomnijmy,ze rozpoczęli działalność w 1984.W trakcie mniej niz 20 lat Cirque du Soleil osiągnął taki poziom przychodów jak globalny lider branży cyrkowej Ringling Bros działający przez 100 lat. Już niebawem więcej na ten temat Marek Pisarski